ANUNT CONCURS
NR. 13725 / 07.09 .2015A N U N T
În conformitate cu dispoziţiile art.58, alin.2, lit.b şi alin. 66 din Legea nr.188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2) cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu cele ale art.141 din H.G.R. nr.611/2008, privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că Municipiul Petroşani, organizează concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de șef birou cadastru, registru agricol, gr.II în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Petroșani -Biroul cadastru, registru agricol.
Condiţii generale:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţii specifice de participare la concurs :
Pentru a participa la concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
- să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.57, alin.6, lit.a din Legea nr.188/1999, repectiv vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 2 ani;
- să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Bibliografia pentru concurs :
1.Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2.Legea nr.7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
3.Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea 18/1991 republicată Legea fondului funciar;
5.Legea 247/2005, privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente;
6.Legea 1/2000, pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole și cele forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 și ale Legii nr. 169/1997;
7.Legea 7/1996 republicată Legea cadastrului și a publicității imobiliare;
8.Legea 15/2003 republicată privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală;
9.Legea 17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării - cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților comerciale ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înfintarea Agenției Domeniilor Statului;
10.Hotărârea nr. 218/2015 privind registrul agricol pentru perioada 2015-2019;
11.Legea 145/2014 privind stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol;
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.
Concursul constă în 3 etape succesive:
-selecţia dosarelor de înscriere;
-proba scrisă;
-Interviul.
Concursul se va organiza la sediul Primariei Municipiului Petroşani, str. 1 Decembrie 1918, nr. 93 în data de 15.10.2015, ora 10 proba scrisă şi interviul în data de 19.10.2015.
Dosarele de înscriere pot fi depuse la registratura Primăriei Municipiului Petroşani din data de 07.09.2015, până în data de 28.09.2015, ora 16, după ce vor fi verificate de secretarul comisiei de concurs.
Dosarul de concurs depus de către candidaţi la concursul de promovare în funcţia publică de conducere sus mentionată va conţine în mod obligatoriu:
a) Formularul tip de înscriere la concurs (compartiment resurse umane sau pe www petrosani.ro );
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) cazierul administrativ.
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică (formular eliberat de compartimentul resurse umane) ;
h) declarație pe propria răspundere care să ateste că nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani (formular eliberat de compartimentul resurse umane) ;
Relaţii suplimentare pot fi obţinute la compartimentul resurse umane et. 2, cam. 24.
La depunerea dosarului trebuie să prezentaţi actele menţionate mai sus si în original.
Primar ,
Florin Tiberiu Iacob - Ridzi
Compartimentul resurse umane,
Otilia Stanisel